می خوام یه چیزی بگم
یادداشت هایی برای زندگی
دین و خانواده
نگارش در تاريخ 7 / 7 / 1391برچسب:, توسط س.م.ن

می خوام یه چیزی بگم:

اول سلام به همه خصوصاً دوستای خوبم که عضو مرکز وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی هستند و به عنوان یک وبلاگ نویس در این مجموعه فعالیت می کنن و همه فعالین در این عرصه.

حالا ثانیاً یا  دوماً: یه دو هفته ای بود جاتون خالی رفته بودم مشهد پابوس امام خوبی ها، که این روزا هم دنیا رو منور به حضور پربرکتشون کردند.تولدشون مبارکـــــــــــــــ.

امروز که برگشتم، یه سر اومدم اینترنت و سراغ وبلاگ و مرکز وبلاگ نویسی! می دونستم این روزا نتایج انتخاب وبلاگهای برتر میاد. اما خب اصلا انتظار اینو نداشتم که اسم منم توی لیست برتر ها باشه! خب چون بعضی از شرایطشو نداشتم، مثلا 4 مطلب برای این ماه نذاشته بودم، مطالب این ماهم 3 تا بود. خلاصه اومدم و برتر ها رو دیدم، نحوه ارزیابی و علت برتر شدنشونم خوندم، نظرات و انتقادهای دیگران رو هم خوندم و خلاصه بعد از همه اینا یه حرفی داشتم با همه:

دوستای خوبم، من پارسال وبلاگمو ساختم و هیچ هدف خاص و مفیدی هم نداشتم، صرفا برای آشنایی با این فضا اومدم. اما خدارو شکر با حضور مرکز وبلاگ نویسی دینی در خراسان جنوبی، احساس کردم یه فرصت خوب خدا جلوی رومون قرار داده که خیلی راحت بتونیم یه کار بزرگ دینی و مذهبی بکنیم و این وسط اگه اگه خدا قابل بدونه و از ما قبول کنه، یه ثوابی هم ببریم.

دوستای بزرگوار و فهیم، وقتی یه کاری واسه خدا می کنیم، اگه واقعا واسه خدا باشه پس اینکه از شخصی یا گروهی انتظار تقدیر و تشکر داشته باشیم، خیــــــــــلی بی انصافیه!

پس حتی اگه اگه ، به فرض مثال، اشتباهاً وبلاگ خوبتون قبول نشده، نباید از این و اون شاکی بشین و خدای ناکرده حرفی بزنیم که در شان یک بچه مسلمون نباشه یا قضاوتی بکنیم که به ناحق باشه.

بعدم، این چه رسمیه که بعضیا دارن؟!

همین؛ به جای اینکه یه موسسه نوپا یا کار خوبِ تازه شکل گرفته رو حمایت کنیم، شروووووع می کنیم به انتقاد و انتقاد وانتقاد!!! اونم نه از نوع سازنده، بلکه مخرب و نا امید کننده!!!!

موسسه وبلاگ نویسی دینی یه موسسه تازه و نوپاست اما داره کاری می کنه بزرگ؛ پس چه خوبه حتی اگه یه جایی ضعفی ازش دیدیم به فکر این باشیم تا ضعفش برطرف بشه و قدرتمند تر از پیش به پیش بره نه اینکه بخوایم همون اول داغونش کنیمو از صحنه بیرون کنیمش. گرچه میدونیم کارهای بزرگ و خدایی، حامی بزرگی هم داره، که هیچکسی نمی تونه جلوش واسته....

پس اینو از طرف همه میگم: دوستای عزیز و زحمت کشمون در "مرکز وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی" خدا قوّتــــــــــــــــــــــــــــــــــ.

 



نظرات شما عزیزان:

سیبدل
ساعت10:08---12 مهر 1391
سلام دوست خوبم..
خیلی خیلی ممنون از لطفت..
از طرف بچه های مرکز یه دنیا تشکر
خدا اجرتون بده به خاطر کار خدایی که انجام می دید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اسلایدر

دانلود فیلم